Listopad 2011

Tepová frekvence

29. listopadu 2011 v 21:19 | Slečna Borůvka |  Zajímavosti a Ostatní
V poslední době si spousta lidí začíná hlídat při cvičení svoji tepovou frekvenci. Důvod je jednoduchý, právě tepová frekvence rozhoduje, zda budete vůbec hubnout. Není totiž pravidlem, že při cvičení musíte spalovat tuky.
Můžete také jen budovat svalstvo, což je při hubnutí nežádoucí. Žádný úbytek váhy totiž neuvidíte, maximálně se ještě zvětšíte. Tak než byste se u cvičení zbytečně vysilovali bez žádoucích výsledků, raději si napřed přečtěte informace. Zjistíte, jak cvičit co nejefektivněji a jak se vyhnout zklamání..

Co je tepová frekvence?
Frekvence udává počet úderů srdce za minutu a tím tedy také ukazuje, jak je naše tělo v dané chvíli namáhané. Momentální tepovou frekvenci nejlépe zjistíte pomocí sporttersteru - což jsou speciální hodinky měřící tep.

Největší chyba při hubnutí.
Právě neznalost tepové frekvence pro spalování tuků má za náslesledek nezdar většiny lidí při hubnutí pomocí cvičení. Pokud bude vaše frekvence při cvičení příliš vysoká, tuky se nespalují. Při přílišné námaze budujete svalstvo. Kratší a intenzivní cvičení je tedy dobré pro zesílení, ale nikoliv pro hubnutí. Na to se hodí méně náročné a delší cvičení.

Jaká je ideální tepová frekvence pro spalování tuků?
Nejprve musíte zjistit svoji maximální tepovou frekvenci. Tu nejpřesněji zjistíte ve specializované sportovní laboratoři, kde si necháte udělat testy. Přibližnou hodnotu ale můžete snadno vypočítat:
  • Ženy odečtou svůj věk od čísla 226
  • Muži od 220
Nyní znáte přibližnou maximální frekvenci. A největších výsledků při cvičení dosáhnete, pokud bude vaše frekvence v rozmezí 60 až 70 procent. Pokud si budete udržovat ideální tepovou frekvenci pro spalování tuků, začínáte aktivně hubnout již od 30minuty cvičení.
Nejvhodnějšími způsoby cvičení jsou tedy aktivity, jako je napříkald jízda na kole, rotoped, běh a jíné.

Trápíte se zbytečně
Přecházet hlad a chutě na sladké už není nutné pro získání štíhlé postavy. Nové vědecké poznatky Vám umožní zdravě potlačovat hlad, jíst chutné sladké potraviny a zároveń hubnout.

http://www.topspinning.cz/wp-content/uploads/2010/01/srdce.jpg

Hubnoucí seriály..

29. listopadu 2011 v 17:41 | Slečna Borůvka |  Zajímavosti a Ostatní
Koukali jste někdy na nějaký hubnoucí pořad? Já ano, Jste to co jíte a nebo také souboj v těžké váze, je to fajn, vidět, jak se ti lidi snaží, nebo naopak, jak sami sebe klamou, vidím na tom i spoustu chyb, které sama dělám.. Navíc mi takové pořady vždy dají trochu té inspirace co dělat jinak..
Pár odkazů, kde stáhnout nějaký ten díl..:

Určite jich najdete více.. mě se jich sem nechtělo přidávat moc, spíše jen taková "ochutnávka". :)

http://www.hubnuti.org/images/jste-to-co-jite.jpg

Inspirace o.4

29. listopadu 2011 v 16:58 | Slečna Borůvka |  Inspirace
Inspirace trochu jinak, aneb takhle přece dopadnout nechceme..
Obrázků: 6

http://www.bety.cz/image.ashx?id=2143&f=shutterstock_49547830.jpg&w=387&h=293

Inspirace o.3

26. listopadu 2011 v 20:15 | Slečna Borůvka |  Inspirace
Celkem sedm obrázků..

http://x70.xanga.com/be6e02f270635277276783/z220906628.jpg


Harmonogram o.5

26. listopadu 2011 v 13:41 | Slečna Borůvka |  Harmonogram
Toho pohybu jsem si opět do harmonogramu moc nedala, uvidím jak mi bude pří ABC dietě, harmonogram je daný, ale pokud budu mít ještě víc energie než si myslím, tak toho pohybu dám více.

Pondělí ( 28.11.2011 )- 30min posilování, chůze, rotoped ( 20km )
Úterý ( 29.11.2011 ) - fitko 1h, chůze
Středa ( 30.11.2011 ) - tanec 1h, posilování 30min
Čtvrtek ( 1.12.2011 ) - 500x břicho
Pátek ( 2.12.2011 ) - rotoped ( 20km ), posilování 20min, tanec 1h
Sobota ( 3.12.2011 ) - chůze
Neděle ( 4.12.2011 ) - 300x břicho

http://data.whicdn.com/images/2345403/35kokut_large.jpg?1274671576

Trocha léta..

ABC diet

26. listopadu 2011 v 13:34 | Slečna Borůvka |  Zajímavosti a Ostatní
ABC diet, také nazvaná jako Ana Boot Camp je dieta, která trvá 50dní. Na každý den je stanovený určitý počet kalorií.

http://4.bp.blogspot.com/_L138Brz1Evg/TRUFrgpnIYI/AAAAAAAAAV0/1x9ndZre4gs/s1600/tumblr_ldkum2CqSb1qc7n5xo1_400.jpg

Pod perexem.

Inspirace o.2 - Lindsay Lohan

25. listopadu 2011 v 7:04 | Slečna Borůvka |  Inspirace
http://1.bp.blogspot.com/-_WdBIqu3QYM/TYbw-u7WFUI/AAAAAAAAFtE/UY-jBgECtUk/s1600/lindsay_lohan_hollywood_hot_actress_wallpaper_01.jpg

Ona je pro mě velkou inspirací. Už jako malá holka jsem koukala na film "Můj auťák brouk" a zamilovala jsem si ji. Má báječnou postavu, dokonalé vlasy.. Ona je moje inspirace.

Otázky a Odpovědi aneb Slečna Borůvka

23. listopadu 2011 v 20:57 | Slečna Borůvka |  Slečna Borůvka
  1. Co bylo vašim impulzem k hubnutí?
    - Hlavně to, že jsem se necítila dobře ve společnosti a celkově mezi lidmi. Také přítel mi dával najevo, ať se sebou něco dělám a nejvíce najevo mi to dala váha, na kterou jsem si stoupla.
  2. Jaký je váš vytoužený cíl?
    - Dostat se do dobré fyzické a psychické kondice, dostat se váhu 48kg a být spokojená hlavně sama se sebou.
  3. Kde berete motivaci k hubnutí?
    - Rozhodně na svém blogu a na blogu vás mých drahých hubňulek, bez vás by to rozhodně nešlo. Také dost v časopisu Dieta a také na ulici mezi lidmi, kde denně vidím těžce obézní děti nebo starší lidi což je dost odstrašující případ i když chápu, že někteří za to nemohou (.. problémy se štítnou žlázou například. )
  4. Jak jste se stravovala před hubnutím?
    - Dost špatně. Jedla jsem cokoliv naco jsem měla chuť, nijak jsem se neomezovala a také to na mě šlo a pořád jde vidět. Prostě jsem byla zastáncem toho, že když má člověk chuť nebo hlad, tak se má najít a netrápit své tělo mučidli, jako diety a cvičení, byla jsem hloupá a blbá.
  5. Jaké jsou vaše největší hříchy?
    - Občas nějaké to zhřešení u čokolády. Největší chutě mám, když se dívám na nějaký film, to mě dost honí mlsná. Jinak hříchy jsou spíše takové, že mě někdo pozve na večeři ( rodiče nebo přítel ) a to se čas od času prostě nesmí odmítnout. Jinak celkově hříchy ani nejsou.
  6. Co jste naopak v hubnutí uvítala?
    - Rozhodně menší velikosti oblečení. Toužebné pohledy a flirty od opačného pohlaví. Přítelovu radost. Zlepšení problému s dechem. Menší číslo na váze. Prostě celkově super, když jsou kila dolů, tak je vše fajn.
  7. Hubne s vámi ještě někdo?
    - V realném životě spíše máma, ta se snaží jak kdy, někdy ano a někdy naopak ne. Ona je taková spíše podpora. Přítel, ten místo podpory spíše dělá naschvál chutě a provokuje, zkouší mě tím. Jinak semnou hubnete spíše "vy", holky z blogů.
  8. Máte pocit, že jste našla cestu ke zdravému životnímu stylu?
    - Mám pocit, že ano i ne. Občas je to fajn, jím zdravě a pohybu mám dost, kila jdou dolů "jedna báseň", ale občas jsou dny, kdy se prostě přejím nebo sním něco nezdravého, takže ano, našla jsem cestu zdravého stylu, jen mi schází naučit se po ní jít a neklopítat.
  9. Baví vás pohyb?
    - Upřímně ne! Je to taková noční můra, ke které se prostě musím dost přemlouvat, ale to spíše u posilování. Co se tance týče, to jsem až moc akční.
  10. Jak často sportujete?
    - Pokud to jde, tak každý den co nejdéle, ale záleží na času a únavě. Prostě to občas nejde tak, jak si představuju nebo to nejde přece podle plánu, který si stanovím. Navíc mi ani tak nezáleží na tom, jak často sportuji, ale jestli dělám něco, co opravdu pomáhá mému tělu.
  11. Jaký je váš osobní fígl na hubnutí?
    - Myslím, že vcelku žádný, jím zdravě, méně, hýbu se. To je ten hlavní fígl a na kterého prostě platí něco jiného.
Tak co holky.. Pokud máte čas, odpovězte na tyto otázky do komentářů, ráda si přečtu odpovědi.

http://2.bp.blogspot.com/_ijU8xX9PNM4/TDc7D-FxV7I/AAAAAAAANUo/e9frvbUdWoA/s400/tumblr_l4mu975neE1qcqug0o1_400.jpg

Harmonogram o.4

20. listopadu 2011 v 10:53 | Slečna Borůvka |  Harmonogram
Pondělí ( 21.11.2O11 ) - hodina chůze, 100x břicho, 10min posilko
Úterý ( 22.11.2O11 ) - hodina chůze, 200x břicho, 15min posilko
Středa ( 23.11.2O11 ) - hodina chůze, 250x břicho, 5min obruč
Čtvrtek ( 24.11.2O11 ) - hodina chůze, 200x břicho, 20min posilko
Pátek ( 25.11.2O11 ) - hodina chůze, 300x břicho, 10min rotoped
Sobota ( 26.11.2O11 ) - dvě hodiny chůze
Neděle ( 27.11.2O11 ) - hodina chůze, 200x břicho, 1h zumba

Jelikož i tento týden držím Americkou dietu, tak tomu pohybu opět moc dávat nebudu, ale je tam toho více než před týdnem, tak uvidíme.

http://xbf.xanga.com/368e32f239d34277276768/z220906618.jpg

Inspirace o.1

17. listopadu 2011 v 10:45 | Slečna Borůvka |  Inspirace
Celkem obrázků: 7