Prosinec 2011

....x

9. prosince 2011 v 18:55 | Slečna Borůvka
Slečna Borůvka - nový blog!
Všechny jsem si vás tam přeuložila, udělejte prosím to stejné.
Tento blog mazat nebudu, ale už na něj ani nebudu chodit a připisovat sem články, jsem prostě na nové adrese!

Mé plány co se hubnutí týče.

9. prosince 2011 v 7:12 | Slečna Borůvka |  Sny, cíle, plány
Toto nejsou ani tak plány jako spíše PRAVIDLA, která budu dodržovat na 100% po dobu několika měsíců.

Dovolené:
  • Snídaně: lupínky, pečivo ( jen dvakrát týdně ), jogurty s nízkým obsahem tuku, ovoce
    - snídaně každý den
  • Dopolední svačina: jen ovoce nebo zelenina
    - jen v dny, kdy mám ve škole sedm hodin
  • Oběd: pečivo, vejce, zelenina, ovoce, maso
  • Večeře: zelenina, ovoce, nic
  • denně vypít minimálně 2l tekutiny ( neslazených ): CC light, čaje bez cukru, voda
  • minimálně hodinu chůze denně + 30min posilko, když bude čas tak pohybu více
Zakázané:
  • čokolády, oplatky, cukrovinky, zmrzlina
  • typické české obědy a večeře
  • alkohol ( pivo, víno, frisco, rum, vodka ) - výjimka Silvestr
  • sladké limonády
  • večeře v restauracích, obědy ve fast foodech
Uvidíme..

http://data.whicdn.com/images/16675204/tumblr_ltmla92zgb1qcmkeso1_500_large.jpg

Cviky na bříško

4. prosince 2011 v 10:32 | Slečna Borůvka |  Zajímavosti a Ostatní

Cviky na břišní svalstvo:

  1. Izolované cviky na břišní svalstvo
    - namáhají jen některé břišní svaly a nechávají většinu ostatních svalů těla v klidu. To vám dovolí déle posilované břiční svaly, aníž byste se výzazně unavili. Spalování kalorií však probíhá pomaleji, než u ostatních cviků. Příkladem takových cviků jsou například zklapovačky:
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTO7-roV6t0qSn7AUHTE8lq-1DtN4J5tYP5hpTyIzNET8PUWSc8Kg

Harmonogram o.6

4. prosince 2011 v 9:47 | Slečna Borůvka |  Harmonogram
Pondělí ( 5.12.2011 ) - rotoped 30min, vibrační pás 30min, posilování 1h, chůze 1h, obruč 5min
Úterý ( 6.12.2011 ) - tanec 1h, rotoped 40min, vibrační pás 40min, posilování 30min
Středa ( 7.12.2011 ) - chůze 1h, posilování 20min, rotoped 30min, vibrační pár 30min, 5min rotační disk
Čtvrtek ( 8.12.2011 ) - chůze 1h, rotoped 10min, vibrační pás 10min, posilování 40min, 500x břicho
Pátek ( 9.12.2011 ) - 600x břicho, 1h chůze, rotoped 15min, vibrační pás 15min, obruč 5min
Sobota ( 10.12.2011 ) - relax a možná krátká procházka
Neděle ( 11.12.2011 ) - 300x přicho, rotoped 10min, vibrační pás 10min, posilování 20min

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lebpoa6qTk1qzaab4o1_500.jpg

Kalorické tabulky.cz

3. prosince 2011 v 18:18 | Slečna Borůvka |  Zajímavosti a Ostatní
Holky, radím vám opravdu dobře, když říkám, zaregistrujte se!
Opravdu vítečná stránka. Zaregistrujete se. Vypíšete potraviny, které jste jedli, co jste pili.. Sečte vám to samo kolik co mělo kalorií nebo kilojaulů, záleží co se vám lépe počítá. Poté zadáte pohyb, který jste za celý den uskutečnila a ono vám to kalorie opět odečte a zjistíte, co ve vás "zůstalo".. Prostě myslím, že dobrý pomocník!

http://webshot.smahu.com/29%5Ckaloricketabulky.cz%5Cb4%5C1011812-2.jpg