Cviky na bříško

4. prosince 2011 v 10:32 | Slečna Borůvka |  Zajímavosti a Ostatní

Cviky na břišní svalstvo:

  1. Izolované cviky na břišní svalstvo
    - namáhají jen některé břišní svaly a nechávají většinu ostatních svalů těla v klidu. To vám dovolí déle posilované břiční svaly, aníž byste se výzazně unavili. Spalování kalorií však probíhá pomaleji, než u ostatních cviků. Příkladem takových cviků jsou například zklapovačky:
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTO7-roV6t0qSn7AUHTE8lq-1DtN4J5tYP5hpTyIzNET8PUWSc8Kg




    - nemusíte záda zvedat ze země - stačí zvednout hlavu do té pozice, ve které bude břicho zatnutné
    - nepomáhejte si rukama za hlavou - můžete je tam mít, ale netlačte na hlavu, na břichu nechte všechnu námahu
    - efektivnější je vždy cviky dělat pomalým tahem a né švihem

  2. Kombinované cviky na břišní svalstvo
    - Kombinované cviky už zatíží více svalů břicha + další svalové partie. Spalování kalorií probíhá rychleji, rychleji se unavíte a vaše cvičení je tak celkově efektivnější.
    - Příkladem takových cviků mohou být například sklapovačky s vytáčením - víz animace:
    http://www.svudnebricho.cz/images/airbike.gif
  3. Intenzivní cviky na břišní svalstvo
    - Pokud máte chuť pořádně se odrovnat, vyzkoušejte některé intenzivní cviky. Spalování kalorií probíhá mimořádně rychle a stejně rychle se dostavuje i únava.
    - Mezi intenzivní cviky patří například tento cvik ( předskakováním vyměňujete polohu pravé a levé nohy ):
    http://www.svudnebricho.cz/images/intensive.jpghttp://www.svudnebricho.cz/images/intensive2.jpg
    - Poznámka: cvičení slouží také jako ideální prevence na zpomalený metabolismus.

Cviky na hubnutí břicha

- Abyste získali opravdu přitažlivé bčicho, nemusíte znát desítku cviků nebo držet přísné diety - důležité je, abyste zapojili všechny důležité svaly břicha.
  1. Cviky na hubnutí spodního břicha
    - Jakékoliv cvičení, při kterém ležíte a máte nohy těsně nad zemí posilujete právě tento sval ( břišní přímý ). Můžete tedy buď držet nohy nad zemí nebo s nimi můžete různě kmitat, stříhat apodobně.
    http://www.svudnebricho.cz/images/strihani-before.jpg
    http://www.svudnebricho.cz/images/strihani-after.jpg

  2. Cviky na šikmé břišní svaly
    - Doporučené cviky na hubnutí břicha jsou sklapovačky a vytáčení trupu:
    http://www.svudnebricho.cz/images/airbike.gif
  3. Posilování břišního svalu příčného:
    - Cvičení na hubnutí břicha - takzvaný PLANK. Toto cvičení zapojuje i další svalové partie, nejen břicho. Spaluje tak kalorie ještě rychleji, než u ostatních cviků na hubnutí břicha.
    U tohoto cviku si můžete vybrat ze 3 fází:
    Fáze 1: Vycházejte z pozice "dámské kliky" - pouze se opřete o předloktí, ne o dlaně. Vydžte v této pozici půl minuty až minutu, dejte si půl minuty pauzu a opakujte. Pro ideální výsledky si dejte 4 opakování.
    http://www.svudnebricho.cz/images/plank1.jpg
    Fáze 2: Vycházejte z pozice běžných kliků. Provádějte ve stejných intervalech jako ve fázi jedna.
http://www.svudnebricho.cz/images/plank2.jpg

Fáze 3: Ruce opět zapřete o dlaně - ale pro zapření použíjte např. židli, postel nebo gym. balon. Intervaly cvičení jsou stále stejné.
http://www.svudnebricho.cz/images/plank3.jpg
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Cute Monster Cute Monster | Web | 4. prosince 2011 v 10:43 | Reagovat

tyjo fakt dobrý :) dneska si asi pujdu zacvicit..:D :)) NEchtela by jsi spratelit?:)

2 adina01 adina01 | Web | 4. prosince 2011 v 10:44 | Reagovat

Ahoj nechceš spřátelit? :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama